MBSR – Program snižování stresu pomocí všímavosti

MBSR – Mindfulness based stress reduction

lektor: Michal Šalplachta (Certifikovaný výcvik trenérů MBSR)

MBSR je unikátní vědecky ověřený osmitýdenní léčebný program snižování stresu pomocí všímavosti (mindfulness). Tento program vyvinul na konci sedmdesátých let 20. století Jon Kabat-Zinn na lékařské fakultě univerzity v Massachusett.

Bližší informace k tréninku ZDE

Nejbližší termíny:

V Uherském Hradišti trénink zahajuje 13. února 2023Vždy v pondělí od 17:15 do 20:00

Online verze tréninku zahajuje 22. února 2023. Vždy ve středu od 18:00 do 21:00, přes program Zoom (je nutná kamera a mikrofon)

Před vstupem do programu je nutné absolvovat úvodní setkání. Účast na úvodním setkání je zdarma.

Pokud máte o trénink zájem,

přihlašujte se na kzs@centrum.cz nebo tel. 774 878 063

 

Úvodní setkání k tréninku MBSR

Úvodní setkání k tréninku MBSR – Program snižování stresu pomocí všímavosti seznamuje s obsahem tréninku, jeho strukturou a podmínkami. Slouží také k posouzení vhodnosti tréninku pro vás.

Na úvodním setkání k tréninku se dozvíte více o tom, co je to mindfulness a jak vám může trénink pomoci. Vyzkoušíte si jednoduché cvičení.

Délka setkání 30-60 minut.

Na setkání je třeba se přihlásit

Pokud máte o úvodní setkání zájem, hlaste se na kzs@centrum.cz nebo tel. 774 878 063

Pokud vám čas nevyhovuje, můžete se domluvit na individuálním setkání.

Termíny pro osobní setkání v Uherském Hradišti Protzkarova 51. (4. Patro)

4.1.2023 v 17:15

11.1.2023 v 17:15

30.1.2023 v 17:15

Termíny pro online setkání – po přihlášení vám zašlu odkaz přes Zoom

5.1.2023 v 18:00

12.1.2023 v 18:00

25.1.2023 v 18:00

 

Focusing – Tělesně zakotvené prožívání ke zvládání stresu a emocí

Nejbližší termíny: 

14.11.  až 19.12. 2022 ONLINE vždy v pondělí od 18:00 do 21:00

Pokud máte o trénink zájem,

přihlašujte se na kzs@centrum.cz nebo tel. 774 878 063

Šestitýdenní online trénink
Naučte se naslouchat svému tělu. Na kurzu zjistíte, co je to focusing. Jak pomocí focusingu vést dialog se svým tělem, být empatický ke svým pocitům a potřebám. Jak využít moudrost těla ke zvládání života, emocí a stresu. Projdete si šest kroků nácviku metody focusing a naučíte se jak focusing dále trénovat. Také se naučíte jak využít focusing ke zlepšení svých vztahů a schopnosti naslouchat. A jak můžete pomoci zvládat emoce a stres druhým lidem.Kurz je vedený jako sebezkušenostní trénink. Zahrnuje šest setkání, mezi kterými budete mít prostor pro nácvik.Kurz je akreditován u MPSVČas: Setkání budou probíhat vždy v pondělí od 18:00 do 21:00Místo konání: ONLINERozsh: 24 vyučovacích hodinCena: 3100,- Kč